Nuove opzioni del Season Pass offrono ai giocatori più possibilità e ricompense
Le Stagioni si stanno evolvendo in NBA® 2K24 con due importan; aggiornamen; che aggiungeranno
modalità di gioco e possibilità di guadagnare ricompense ogni sei se=mane.
Con l’introduzione di un
percorso di progressione unificato in MyTEAM e MyCAREER, i giocatori sfruJeranno al massimo il tempo
trascorso sul campo. Oltre alla solida esperienza di ricompense gratuite che i giocatori conoscono e amano,
NBA 2K24 offrirà anche opzioni premium di Season Pass per coloro che desiderano guadagnare ancora più
ricompense durante ogni passaggio di livello in ogni Stagione.
Il percorso di progressione stagionale offre più valore al tempo invesAto
NBA 2K24 Seasons sarà caraJerizzato da un nuovo percorso di progressione stagionale unificato che
combina MyCAREER e MyTEAM in un unico sistema di ricompense lineare. Nel corso di ogni stagione, i
giocatori guadagneranno una ricompensa gratuita da entrambe le modalità ogni volta che raggiungeranno
un nuovo livello.
Con il nuovo percorso di progressione stagionale, i giocatori avranno più scelta nel modo in
cui guadagnare le ricompense, con ampia libertà di esplorare tuJo ciò che NBA 2K24 ha da offrire, senza
compromeJere i loro progressi.
Le nuove opzioni del Season Pass portano più ricompense
NBA 2K24 presenterà due opzioni di Season Pass premium: Pro e Hall of Fame. I giocatori che
sceglieranno di acquistare le opzioni Pro o Hall of Fame guadagneranno maggiori ricompense e
vantaggi giocando i livelli da 1 a 40. Durante ogni Stagione, i giocatori potranno scegliere l’opzione
del Pass stagionale più adaJa al loro percorso:
• L’esperienza gratuita (FREE) – con;nuerà a essere aperta a tu= i giocatori, offrendo la
medesima qualità delle scorse Stagioni di NBA 2K con l’ulteriore vantaggio della
progressione unificata.
• Pro Pass – Il Pro Pass offrirà la possibilità di guadagnare ulteriori ricompense di livello
Premium e molto altro ancora. Con il Pro Pass, i giocatori sbloccheranno una ricompensa di
livello Premium per ogni livello superato.
Inoltre, dopo l’acquisto del pass, i giocatori acquisiranno immediatamente quaJro ricompense del
Season Pass. I giocatori possono passare dal Pass Pro al Pass Hall of Fame con un Pass Upgrade in
qualsiasi momento della Stagione.
• Hall of Fame Pass – include tuJo ciò che è contenuto nel Pro Pass e molto altro. Il Pass Hall
of Fame include anche una ricompensa aggiun;va per il Season Pass, per un totale di
cinque ricompense per il Season Pass, un boost XP del 15% per l’intera stagione, 10 sal; di
livello e altro ancora.
*NBA 2K24 Pro Season Pass e Hall of Fame Pass richiedono il gioco base, una connessione a
Internet e un account NBA 2K.
Visitate il sito ufficiale di NBA 2K24 per ulteriori informazioni. Rimanete sintonizza; per ulteriori
annunci sulle novità di NBA 2K24.
Sviluppato da Visual Concepts, NBA 2K24 è classificato PEGI 3+. Per ulteriori informazioni su NBA
2K24, visitare il sito https://nba.2k.com/2k24/.
Seguite NBA 2K su TikTok, Instagram, TwiJer, YouTube e Facebook per le ul;me no;zie su NBA
2K24.
Visual Concepts è uno studio 2K. 2K è un’e;cheJa editoriale di Take-Two Interac;ve Sokware, Inc.
(NASDAQ: TTWO).
About 2K
Founded in 2005, 2K develops and publishes interac;ve entertainment for video game consoles, personal computers,
and mobile devices, with product availability including physical retail and digital download. The Company is home to
many talented development studios, including Visual Concepts, Firaxis Games, Hangar 13, Cat Daddy Games, 31st
Union, Cloud Chamber, and HB Studios. 2K’s porpolio currently includes several AAA, sports, and entertainment
brands, including global powerhouse NBA® 2K; renowned BioShock®, Borderlands®, Mafia, Sid Meier’s Civiliza;on®
and XCOM® brands; popular WWE® 2K and WWE® SuperCard franchises; as well as the cri;cally and commercially
acclaimed PGA TOUR® 2K. Addi;onal informa;on about 2K and its products may be found at 2k.com and on the
Company’s official social media channels.
About Take-Two InteracAve SoIware
Headquartered in New York City, Take-Two Interac;ve Sokware, Inc. is a leading developer, publisher, and marketer of
interac;ve entertainment for consumers around the globe. The Company develops and publishes products principally
through Rockstar Games, 2K, Private Division, and Zynga. Our products are currently designed for console gaming
systems, PC, and Mobile including smartphones and tablets, and are delivered through physical retail, digital
download, online plaporms, and cloud streaming services. The Company’s common stock is publicly traded on
NASDAQ under the symbol TTWO.
All trademarks and copyrights contained herein are the property of their respec;ve holders.
CauAonary Note Regarding Forward-Looking Statements
Statements contained herein which are not historical facts are considered forward-looking statements under federal
securi;es laws and may be iden;fied by words such as “an;cipates,” “believes,” “es;mates,” “expects,” “intends,”
“plans,” “poten;al,” “predicts,” “projects,” “seeks,” “should,” “will,” or words of similar meaning and include, but are
not limited to, statements regarding the outlook for the Company’s future business and financial performance. Such
forward-looking statements are based on the current beliefs of our management as well as assump;ons made by and
informa;on currently available to them, which are subject to inherent uncertain;es, risks and changes in
circumstances that are difficult to predict. Actual outcomes and results may vary materially from these forward-looking
statements based on a variety of risks and uncertain;es including: risks rela;ng to our combina;on with Zynga; the
uncertainty of the impact of the COVID-19 pandemic and measures taken in response thereto; the effect that
measures taken to mi;gate the COVID-19 pandemic have on our opera;ons, including our ability to ;mely deliver our
;tles and other products, and on the opera;ons of our counterpar;es, including retailers and distributors;
the effects
of the COVID-19 pandemic on both consumer demand and the discre;onary spending paJerns of our customers as
the situa;on with the pandemic con;nues to evolve; the risks of conduc;ng business interna;onally; the impact of
changes in interest rates by the Federal Reserve and other central banks, including on our short-term investment
porpolio; the impact of infla;on; vola;lity in foreign currency exchange rates; our dependence on key management
and product development personnel; our dependence on our NBA 2K and Grand Thek Auto products and our ability to
develop other hit ;tles; our ability to leverage opportuni;es on PlaySta;on®5 and Xbox Series X|S; the ;mely release
and significant market acceptance of our games; the ability to maintain acceptable pricing levels on our games; and
risks associated with interna;onal opera;ons.
Other important factors and informa;on are contained in the Company’s most recent Annual Report on Form 10-K,
including the risks summarized in the sec;on en;tled “Risk Factors,” and the Company’s other periodic filings with the
SEC, which can be accessed at www.take2games.com. All forward-looking statements are qualified by these cau;onary
statements and apply only as of the date they are made. The Company undertakes no obliga;on to update any
forward-looking statement, whether as a result of new informa;on, future events or otherwise